MIR w Semaforze. Skarżysko-Kamienna 4 lutego 2023.

W sobotę wybrałem się do postindustialnej osady, czyli Skarżyska-Kamiennej, gdzie w klubie Semafor swój jubileuszowy koncert zagrał miejscowy zespół MIR. Tym razem wymyśliłem sobie, że skoro klub nazywa się tak, a nie inaczej na miejsce podjadę pociągiem. Daleko nie mam, więc po około 45 minutach byłem na miejscu. Okazało się, że dworzec przeszedł gruntowny remont, okolica też sporo się zmieniła, przez co musiałem nadrobić nieco … Czytaj dalej MIR w Semaforze. Skarżysko-Kamienna 4 lutego 2023.

Nowe miejsce na Punkowej Stronie, czyli ogłoszenia.

Postanowiłem stworzyć na wzór tablicy ogłoszeń, po prostu gdy ktoś będzie szukał zespołu lub kapeli będzie brakowało kogoś do składu to może do mnie pisać, chętnie w miarę (skromnych) możliwości pomogę. Czytaj dalej Nowe miejsce na Punkowej Stronie, czyli ogłoszenia.